BOOK ALTID DEN BEDSTE PRIS
 
 

STAYING SAFE

HOS BRØCHNER HOTELS


Hos Brøchner Hotels stræber vi efter at give ekstraordinære gæsteoplevelser, selv i disse udfordrende tider. Vores kerneværdier - ansvar, passion og omsorg - aldrig været vigtigere. Sikkerheden for vores gæster og team er vores højeste prioritet, så du kan føle dig helt tryg, når du besøger os.

HVAD VI GØR:

Vi har implementeret nye procedurer, rutiner og ekstra foranstaltninger i vores daglige drift baseret på retningslinjer fra vores lokale sundhedsmyndigheder.

TEAMET – er alle trænet i hygiejneprocedurer til at hindre smittespredning, så du kan føle dig helt tryg. Derudover vasker eller desinficerer de hænder efter hver interaktion. Ved tegn på sygdom bliver de hjemme.

RENE OVERFLADER - Vi rengør og desinficerer overflader flere gange om dagen, og er særligt opmærksomme på high-touch overflader. Vi bruger desinficerende produkter af højt hygiejneniveau, der opfylder Sundhedsstyrelsens retningslinjer, og samtidig lever op til den internationale miljøcertificering og vores bæredygtige code of conduct.

RENE HÆNDER – Vi har installeret stationer med alkoholbaseret håndsprit rundt omkring på fællesområder

Vi fortsætter med at overvåge COVID-19 situationen tæt, og vi følger retningslinjerne fra vores lokale sundhedsmyndigheder nøje.

TIL VORES GÆSTER

ONLINE CHECK-IN - Check ind online med din telefon for at undgå fysisk kontakt med appen Aeroguest. Du kan selvfølgelig stadig checke ind i lobby baren.

KONTAKTFRI BETALING – Vi tilbyder kontaktfri betalingsmetoder i vores lobby barer

HOLD ØJE MED TEGN – Hvis du viser tegn på COVID-19, beder vi dig om ikke at gå ind på hotellet. Vi kan assistere med at søge læge, hvis ønsket.

VÆRELSER

NØGLEKORT – desinficeres og uddeles til gæster med ekstra opmærksomhed på at undgå fysisk berøring

EKSTRA RENE VÆRELSER – Vi har øget den daglige rengøring af værelser. Vi anvender rengøringsmidler, der desinficerer, og har ekstra fokus på high-touch områder.

MORGENMAD & RESTAURANTER

GOOD MORNING. IT'S ORGANIC! – Vores økologiske morgenmad byder på masser af lækre økologiske treats - præcis som det altid har været. Ønsker du at få morgenmaden bragt op? Så kan du bestille med room service til 65 kr. - bor du på vores Penthouse Suite eller Loft Suite, så er room service inkluderet.

PARTNER RESTAURANTER – Vores partner restauranter er åbne. Hold dig opdateret omkring restriktioner og guidelines på deres egne websites.

KONFERENCE

FØR OG EFTER – Vi rengør og desinficerer overflader i lokalet både før og efter konferencer og møder.

RESTRIKTIONER – Vi følger myndighedernes restriktioner og anvisninger i konferencelokalerne

DIN BOOKING

VI ER KLAR TIL AT BYDE DIG VELKOMMEN. HVIS DU ØNSKER AT BOOKE ELLER ÆNDRE DIN RESERVATION, SÅ RÆK ENDELIG UD TIL OS.

VIL DU BOOKE - Du er måske tøvende med at rejse eller booke ophold lige nu - det forstår vi godt. Med en fleksibel booking er din booking 100% REFUNDERBAR, hvor du kan ændre mening helt indtil kl. 12.00 på dagen for din planlagte ankomst.

VIGTIG INFO:
Kommer du som rejsende til Danmark? Så kan du følge de opdaterede retningslinjer for, hvordan du skal forholde dig ved indrejse i Danmark her

LET'S DO THIS TOGETHER!

{{comparison.intro}}{{heading}}
{{item.key}}

Vent venligst..