BOOK ALTID DEN BEDSTE PRIS
 
 

STAYING SAFE

HOS BRØCHNER HOTELS


Hos Brøchner Hotels stræber vi efter at give ekstraordinære gæsteoplevelser, selv i disse udfordrende tider. Vores kerneværdier - ansvar, passion og omsorg - aldrig været vigtigere. Sikkerheden for vores gæster og team er vores højeste prioritet, så du kan føle dig helt tryg, når du besøger os.

HVAD VI GØR:

Vi har implementeret nye procedurer, rutiner og ekstra foranstaltninger i vores daglige drift baseret på retningslinjer fra vores lokale sundhedsmyndigheder.

TEAMET – er alle trænet i hygiejneprocedurer til at hindre smittespredning, så du kan føle dig helt tryg. Derudover vasker eller desinficerer de hænder efter hver interaktion. Ved tegn på sygdom bliver de hjemme.

RENE OVERFLADER - Vi rengør og desinficerer overflader flere gange om dagen, og er særligt opmærksomme på high-touch overflader. Vi bruger desinficerende produkter af højt hygiejneniveau, der opfylder Sundhedsstyrelsens retningslinjer, og samtidig lever op til den internationale miljøcertificering og vores bæredygtige code of conduct.

RENE HÆNDER – Vi har installeret stationer med alkoholbaseret håndsprit rundt omkring på fællesområder

Vi fortsætter med at overvåge COVID-19 situationen tæt, og vi følger retningslinjerne fra vores lokale sundhedsmyndigheder nøje.

TIL VORES GÆSTER

ONLINE CHECK-IN - Check ind online med din telefon for at undgå fysisk kontakt med appen Aeroguest. Du kan selvfølgelig stadig checke ind i lobby baren.

KONTAKTFRI BETALING – Vi tilbyder kontaktfri betalingsmetoder i vores lobby barer

HOLD ØJE MED TEGN – Hvis du viser tegn på COVID-19, beder vi dig om ikke at gå ind på hotellet. Vi kan assistere med at søge læge, hvis ønsket.

VÆRELSER

NØGLEKORT – desinficeres og uddeles til gæster med ekstra opmærksomhed på at undgå fysisk berøring

EKSTRA RENE VÆRELSER – Vi har øget den daglige rengøring af værelser. Vi anvender rengøringsmidler, der desinficerer, og har ekstra fokus på high-touch områder.

MORGENMAD & RESTAURANTER

GOOD MORNING. IT'S ORGANIC! – Vores økologiske morgenmad byder på masser af lækre økologiske treats - præcis som det altid har været. Ønsker du at få morgenmaden bragt op? Så kan du bestille med room service til 65 kr. - bor du på vores Penthouse Suite eller Loft Suite, så er room service inkluderet.

PARTNER RESTAURANTER – Vores partner restauranter er åbne. Hold dig opdateret omkring restriktioner og guidelines på deres egne websites.

KONFERENCE

FØR OG EFTER – Vi rengør og desinficerer overflader i lokalet både før og efter konferencer og møder.

RESTRIKTIONER – Vi følger myndighedernes restriktioner og anvisninger i konferencelokalerne

DIN BOOKING

VI ER KLAR TIL AT BYDE DIG VELKOMMEN. HVIS DU ØNSKER AT BOOKE ELLER ÆNDRE DIN RESERVATION, SÅ RÆK ENDELIG UD TIL OS.

VIL DU BOOKE - Du er måske tøvende med at rejse eller booke ophold lige nu - det forstår vi godt. Med en fleksibel booking er din booking 100% REFUNDERBAR, hvor du kan ændre mening helt indtil kl. 12.00 på dagen for din planlagte ankomst.

VIGTIG INFO:
Kommer du som rejsende til Danmark? Så kan du følge de opdaterede retningslinjer for, hvordan du skal forholde dig ved indrejse i Danmark her

LET'S DO THIS TOGETHER!

HEY! Vi bruger cookies… desværre ikke de der lækre, man kan spise. Men fortsætter du med at benytte vores website, så accepterer du de cookies, vi har. Få mere info under vores Cookie Politik.
FINT MED MIG!
{{comparison.intro}}{{heading}}
{{item.key}}

Vent venligst..