BOOK ALTID DEN BEDSTE PRIS
 
 

STAYING SAFE

HOS BRØCHNER HOTELS


Hos Brøchner Hotels stræber vi efter at give ekstraordinære gæsteoplevelser, selv i disse udfordrende tider. Vores kerneværdier - ansvar, passion og omsorg - aldrig været vigtigere. Sikkerheden for vores gæster og team er vores højeste prioritet, så du kan føle dig helt tryg, når du besøger os.

HVAD VI GØR:

Vi har implementeret nye procedurer, rutiner og ekstra foranstaltninger i vores daglige drift baseret på retningslinjer fra vores lokale sundhedsmyndigheder.

SIKKER AFSTAND – Vi sørger for en sikker afstand mellem gæster og vores team. Vi har sat skilte og visuelle markeringer op for at guide og minde vores gæster om at holde afstand.

CORONAPAS - Du skal ikke have coronapas, når du bor hos os. Se nedenfor, hvornår du skal fremvise gyldigt coronapas.

MUNDBIND ELLER VISIR - Du skal indføre dig mundbind eller visir, når du besøger vores hoteller, og bevæger dig rundt på vores public spaces, restaurant og konference. Når du sidder ned, kan du tage det af. Så find din flotteste 'on-the-go' maske frem!

BEGRÆNSET ANTAL PERSONER - Vi følger myndighedernes restriktioner og anvisninger. For at gøre det nemt for dig, har vi sat skiltning op med, hvor mange personer der maksimalt kan være i lokaler, public spaces og restauranter. Så hjælp os gerne med ikke at være den ”ekstra person” i lokalet.

TEAMET – er alle trænet i hygiejneprocedurer til at hindre smittespredning, så du kan føle dig helt tryg. De vil alle bære enten mundbind eller visir, men vi lover, at de stadig har det største smil på til at byde dig velkommen – 'undercover'. Derudover vasker eller desinficerer de hænder efter hver interaktion. Ved tegn på sygdom bliver de hjemme.

RENE OVERFLADER - Vi rengør og desinficerer overflader flere gange om dagen, og er særligt opmærksomme på high-touch overflader. Vi bruger desinficerende produkter af højt hygiejneniveau, der opfylder Sundhedsstyrelsens retningslinjer, og samtidig lever op til den internationale miljøcertificering og vores bæredygtige code of conduct.

RENE HÆNDER – Vi har installeret stationer med alkoholbaseret håndsprit rundt omkring på fællesområder

Vi fortsætter med at overvåge COVID-19 situationen tæt, og vi følger retningslinjerne fra vores lokale sundhedsmyndigheder nøje.

TIL VORES GÆSTER

CORONAPAS / GÆST PÅ HOTELLET - Du skal ikke have et coronapas for at bo hos os. Dejligt, ikke? Det skal du tilgengæld, hvis du ønsker at spise eller drikke i vores restauranter, indendørs social spaces og baren. Du skal ikke lave bordbooking på forhånd til morgenmaden. Udendørs på vores terasser må du det hele uden coronapas.

CORONAPAS / GÆST UDEFRA - Besøger du os uden at bo på hotellet, skal du have et gyldigt coronapas i hånden. Ønsker du at spise morgenmad eller besøge restauranterne skal du både have en bordbooking og et gyldigt coronapas. Har du ikke booket bord, skal der gå 30 minutter fra du booker bord, til du kan sætte dig ved bordet. Den tid kan du fx bruge på at udtænke menuen - eller tælle til 1.800 (vi har testet). Udendørs på vores terasser må du også det hele uden coronapas.

GUIDELINES - Vi ved tingene er lidt komplekse og måske også forvirrende. Derfor har vi sørget for at informere dig om vores retningslinjer med guidelines til dig, så du føler dig helt tryg, når du ankommer til vores hoteller.

ONLINE CHECK-IN - Check ind online med din telefon for at undgå fysisk kontakt med appen Aeroguest. Du kan selvfølgelig stadig checke ind i lobby baren – helt trygt og sikkert.

KONTAKTFRI BETALING – Vi tilbyder kontaktfri betalingsmetoder i vores lobby barer

HOLD ØJE MED TEGN – Hvis du viser tegn på COVID-19, beder vi dig om ikke at gå ind på hotellet. Vi kan assistere med at søge læge, hvis ønsket.

VÆRELSER

NØGLEKORT – desinficeres og uddeles til gæster med ekstra opmærksomhed på at undgå fysisk berøring

EKSTRA RENE VÆRELSER – Vi har øget den daglige rengøring af værelser. Vi anvender rengøringsmidler, der desinficerer, og har ekstra fokus på high-touch områder.

BARER & FACILITETER

LOBBY BARERNE – er åbne for servering for alle indtil kl. 22.00. Gyldigt coronapas skal fremvises, hvis du vil sidde i baren eller vores indendørs social spaces. 

SOCIAL SPACES - er åbne for alle. Gyldigt coronapas skal fremvises, hvis du vil nyde noget fra baren eller spise.

URBAN TERRACES - I vores udendørsområder må du spise og drikke uden at fremvise coronapas, som både boende gæst og gæst udefra.

WINE HOUR – er selvfølgelig stadig noget, du kan nyde hver dag fra kl. 17-18 på husets regning. Gyldigt coronapas skal fremvises, hvis du vil sidde i baren eller vores indendørs social spaces. Pickup til værelset er muligt.

ELEVATOR – er alle med et begrænset antal personer pr. elevator. Vi anbefaler at benytte trapperne på hotellerne for at sikre bedre afstand. Du kan komme til alle etager – og som bonus brænder du lidt kalorier.

FITNESS – På udvalgte hoteller tilbyder vi fitnessrum, som du frit kan benytte. Antallet af personer er begrænset til max 2 personer ad gangen. Fitnessrummene er alle udstyret med renøringsspray og alkoholbaseret håndsprit. På alle hoteller kan du også låne et gratis fitness kit i lobby baren til værelset.

MORGENMAD & RESTAURANTER

GOOD MORNING. IT'S ORGANIC! – Vores økologiske morgenmad byder på masser af lækre økologiske treats, som vi har pakket i portionsglas til dig. Vil du spise i morgenmadsrestaurantet, skal du fremvise gyldigt coronapas. Ønsker du at få morgenmaden bragt op? Så kan du bestille med room service til 65 kr. - bor du på vores Penthouse Suite eller Loft Suite, så er room service inkluderet. Kommer du udefra, skal du fremvise gyldigt coronapas og reservere bord 30 minutter før.

PARTNER RESTAURANTER – Vores partner restauranter begynder at åbne igen. Hold dig opdateret omkring åbningsdatoer, restriktioner og guidelines på deres egne websites.

TAKEAWAY -  Når du bor hos os, kan du bestille lækker takeaway fra en liste med de bedste restauranter tæt på hotellerne - og nyde på dit værelset.

KONFERENCE

FØR OG EFTER – Vi rengør og desinficerer overflader i lokalet både før og efter konferencer og møder.

RESTRIKTIONER – Vi følger myndighedernes restriktioner og anvisninger i konferencelokalerne

FORPLEJNING – Forplejningen for vores konferencegæster er portionsanrettet eller portionspakket og serveres i konferencelokalet

DIN BOOKING

VI ER KLAR TIL AT BYDE DIG VELKOMMEN. HVIS DU ØNSKER AT BOOKE ELLER ÆNDRE DIN RESERVATION, SÅ RÆK ENDELIG UD TIL OS.

HAR DU EN BOOKING – men er det ikke muligt for dig at rejse? Hvis du har foretaget en ikke-refunderbar reservation på et af vores hoteller direkte gennem os før d. 11. marts 2020, bedes du kontakte vores team, der kan hjælpe dig: booking@brochner-hotels.dk Har du foretaget din reservation gennem et online rejsebureau eller en anden rejsepartner, bedes du kontakte dem, da transaktionen er foretaget med dem, og de kan hjælpe dig.

VIL DU BOOKE - Du er måske tøvende med at rejse eller booke ophold lige nu - det forstår vi godt. Med en fleksibel booking er din booking 100% REFUNDERBAR, hvor du kan ændre mening helt indtil kl. 12.00 på dagen for din planlagt ankomst.

VI TAGER ANSVAR
Udbruddet af coronavirus har ændret vores virkelighed dag for dag, time for time. Vi har taget alle nødvendige skridt for at sikre, at vores hoteller ikke bare er her i dag, men også i fremtiden. Derfor har vi fundet det nødvendigt at udsætte åbningen af vores kommende design hostel, BOOK1.


Se de seneste nyheder og opdateringer fra Verdenssundhedsorganisationen her

LET'S DO THIS TOGETHER!

HEY! Vi bruger cookies… desværre ikke de der lækre, man kan spise. Men fortsætter du med at benytte vores website, så accepterer du de cookies, vi har. Få mere info under vores Cookie Politik.
FINT MED MIG!
{{comparison.intro}}{{heading}}
{{item.key}}

Vent venligst..