BOOK ALTID DEN BEDSTE PRIS
 
 

STAYING SAFE

HOS BRØCHNER HOTELS


Hos Brøchner Hotels stræber vi efter at give ekstraordinære gæsteoplevelser. Sikkerheden for vores gæster og team er vores højeste prioritet, så du kan føle dig helt tryg, når du besøger os. Her er hvad vi gør baseret på retningslinjer fra vores lokale sundhedsmyndigheder.

HVAD VI GØR:

Hvad vi har implementeret i vores daglige drift for at passe på vores gæster og team:

SIKKER AFSTAND – Vi sørger for en sikker afstand mellem gæster og vores team.

TEAMET – er alle trænet i hygiejneprocedurer til at hindre smittespredning, så du kan føle dig helt tryg. Derudover vasker eller desinficerer de hænder efter hver interaktion. Efter håndvask tørres der af i papir og ikke håndklæder. Ved tegn på sygdom bliver de hjemme.

RENE OVERFLADER & HÆNDER - Vi rengører og desinficerer overflader flere gange om dagen, og er særligt opmærksomme på high-touch overflader. Vi bruger desinficerende produkter af højt hygiejneniveau, der opfylder Sundhedsstyrelsens retningslinjer, og samtidig lever op til den internationale miljøcertificering og vores bæredygtige code of conduct.

RENE VÆRELSER – Vi har øget den daglige rengøring af værelser. Vi anvender rengøringsmidler, der desinficerer, og har ekstra fokus på high-touch områder.
Vi fortsætter med at overvåge COVID-19 situationen tæt, og vi følger retningslinjerne fra vores lokale sundhedsmyndigheder nøje.

TIL DIG

HOLD ØJE MED TEGN – Hvis du viser tegn på COVID-19, beder vi dig om ikke at gå ind på hotellet. Vi kan assistere med at søge læge, hvis ønsket.

RENE HÆNDER – Vi har installeret stationer med alkoholbaseret håndsprit rundt omkring på fællesområder. Hænder aftørres med papir og ikke håndklæder på alle fælles toiletter.

KONTAKTFRI BETALING – Vi tilbyder kontaktfri betalingsmetoder i vores lobby barer.

NØGLEKORT – desinficeres hver gang efter brug.

MORGENMAD & RESTAURANTER

GOOD MORNING. IT'S ORGANIC! – Vores økologiske morgenmad byder på masser af lækre økologiske treats i morgenmadsrestauranten. Ønsker du at få morgenmaden bragt op? Så kan du bestille med room service til 69 kr. - bor du på vores Penthouse Suite eller Loft Suite, så er room service inkluderet.

PARTNER RESTAURANTER – Hold dig opdateret omkring restriktioner og guidelines på deres egne websites.

BAR & FACILITETER

LOBBY BARERNE & SOCIAL SPACES – er åbne for for alle.

WINE HOUR – er selvfølgelig stadig noget, du kan nyde hver dag fra kl. 17-18 på husets regning.

NIGHTCAP HOUR – serveres stadig på Hotel SP34 fra kl. 22-23 på husets regning


KONFERENCEN

Konferencer, møder og events kan bookes uden restriktioner.

FØR OG EFTER – Vi rengører og desinficerer overflader i lokalet både før og efter mødet

DIN BOOKING

VI ER KLAR TIL AT BYDE DIG VELKOMMEN. HVIS DU ØNSKER AT BOOKE ELLER ÆNDRE DIN RESERVATION, SÅ RÆK ENDELIG UD TIL OS.

VIL DU BOOKE - Du er måske tøvende med at rejse eller booke ophold lige nu - det forstår vi godt. Med en fleksibel booking er din booking 100% REFUNDERBAR, hvor du kan ændre mening helt indtil kl. 12.00 på dagen for din planlagte ankomst.

VIGTIG INFO:
Kommer du som rejsende til Danmark? Så kan du følge de opdaterede retningslinjer for, hvordan du skal forholde dig ved indrejse i Danmark her

{{comparison.intro}}{{heading}}
{{item.key}}

Vent venligst..