ALL INCLUSIVE
KONFERENCE
Hold dit møde eller konference i helt unikke rammer på Hotel Ottilia i Carlsberg Byen. En perfekt placering kun 500 m. fra Carlsberg st. Her kan du holde en stor konference, et mindre møde eller samle medarbejderne til dag med team building - lige meget hvad, så har vi et møde lokale til dig. Hvad du får? Det er faktisk ikke så lidt!
Hvad siger du til all-inclusive? Ingen regning, der stiger, i løbet af dagen - ingen overraskende ekstra udgifter? Hos os får du nemlig vores Brøchner signatur, All-Inclusive Conference. Og hvad betyder det? Det betyder simpelthen, at prisen altid er prisen. Regningen forbliver den samme, hvor I har udvalgte kolde drikkevarer, kaffe og the, snacks og frugt ubegrænset hele dagen - og en frokost, som kan nydes på vores rooftop restaurant TRAMONTO.
Alle mødelokalerne afspejler den unikke arkitektur, bygningen har, med industrielt design, rå elementer og hyggelige break-out kroge. Du kan vælge i mellem 10 forskellige mødelokaler på Hotel Ottilia - om I er 2 eller 120 personer, det er helt op til jer! De største i bunken er to store konferencelokaler på hver etage med kapacitet op til 120 personer hver. Alternativt kan du jo også invitere hele firmaet og gøre brug af alle konferencefaciliteterne i to etager, der kan rumme 200 personer i alt. Er du til det mindre og uformelle møde, så har vi et et eksklusivt chambre i lobby området. Ligemeget hvad, vil I få samme unikke oplevelse og service med vært/værtinde, teknisk support og meget mere.
Fælles for alle konference - og mødelokalerne er, at de har state-of-the-art teknologi, fantastisk wi-fi og high-tech løsninger, så I kun skal komme og tænke de store tanker.
Men det skal ikke alt sammen handle om arbejde! Vi gør tingene lidt anderledes - vil du også det? På Hotel Ottilia kan du vælge mellem fede events spaces: den mest fantastiske tagterrasse med udsigt over hele byen, indenfor i restauranten eller i den cool industrielle hal, Dipylon, som har rå og anderledes detaljer. Her er plads til større arrangementer, bryllup, middag, lanceringer, firmafester eller noget andet. Skal du holde et mindre event, ja så har vi to barer med hvert sit unikke særpræg.
Skriv en mail eller giv os et kald omkring mulighederne!
STAY SAFE: Se midlertidige ændringer i forbindelse med Covid-19
INGEN EKSTRA UDGIFTER, NÅR DAGEN ER OMME
DET FÅR DU
EKSKLUSIVT
HOS OS..
DET FÅR DU
EKSKLUSIVT
HOS OS..
AD LIBITUM
KAFFE & THE
SODAVAND
SNACKS
ISVAND
FRUGT










HOLD DIT MØDE I ANDERLEDES INDUSTRIELLE LOKALER.
DU HAR 10 FORSKELLIGE MØDELOKALER AT VÆLGE UD FRA - MED PLADS TIL 2 ELLER 120. HOS OS KAN DU HOLDE DIT MØDE PRÆCIS, SOM DU VIL. OM DET ER TIL TEAM BUILDING WORKSHOPS, PRÆSENTATIONER, STORE KONFERENCER ELLER BLOT TIL 2 MED CMPUTEREN UNDER ARMEN, SÅ HAR VI ET MØDELOKALE, SOM PASSER TIL JER. MEN DET ER IKKE BARE ET MØDELOKALE HOS OS. NEJ HER ER DU OMGIVET AF EN HISTORISK BYGNING, HVOR INDUSTRIELLE DETALJER ER BEVARET SAMMEN MED HIGH-TECH LØSNINGER OG HYGGELIGE HJØRNER TIL BREAKOUTS.HVOR MANGE?
- PLENUMOP TIL 120 PERS.
- GRUPPERUMOP TIL 17 PERS.
- ALLE LOKALEROP TIL 200 PERS.
ALTID INKLUDERET!
Stage your Meeting
CHAMBRE
EKSKLUSIV & HYGGELIG

SOFISTIKERET LUKSUS I HYGGELIGE RAMMER.
CHAMBRE ER ET EKSKLUSIVT LILLE MØDELOKALE MED RUM TIL KREATIVITET OG NYTÆKNING. MED UNIKKE DETALJER HAR LOKALET EN HELT SÆRPRÆGET INDUSTRIEL OG ELEGANT INDRETNING OG IKKE MINDST EN HELT SPECIEL ATMOSFÆRE. HER ER RÅT OG HYGGELIGT PÅ SAMME TID. PERFEKT TIL INTIME MØDER OG WORKSHOPS - ELLER EN SPECIEL 'GET TOGETHER'.HVOR MANGE?
- CHAMBREOP TIL 10 PERS.
ALTID INKLUDERET!
Stage your Meeting
EVENT VENUES
TAGTERRASSE. DIPYLON SAL. RESTAURANT. BAR.






EVENT LOKALER TIL DEN SÆRLIGE ANLEDNINGER
VIL DU HOLDE ET EVENT ELLER FIRMARRANGEMENT, DER IKKE SKAL VÆRE SOM ALLE ANDRES? HOLD DIN FEST, BRYLLUP ELLER ARRANGEMENT PÅ TAGTERRASSEN MED DEN BEDSTE UDSIGT UDOVER KØBENHAVN! DET ER OGSÅ MULIGT AT LEJE DET HELE ELLER DELE AF RESTAURANTEN, DER LIGGER LIGE INDENFOR. INDENDØRS FINDER DU OGSÅ DIPYLON SALEN - EN INDUSTRIEL PERLE I HISTORISKE RÅ RAMMER, DER ER PERFEKT TIL ET PRIVAT EVENT.HVOR MANGE?
- TAGTERASSEOP TIL 150 PERS.
- DIPYLON SALOP TIL 75 PERS.
- BAROP TIL 80 PERS.
- RESTAURANTOP TIL 150 PERS.
PERFEKT TIL...
FEST. MUSIK.
EVENT. BRYLLUP.
DRINKS.
MENNESKER.
MAD. SHOW.